Hov.. I dag blæser det ikke

Det er søndag morgen den 16 marts og morgenkaffen er drukket… Kigger ud af vinduet og observere at noget er anderledes i dag ??
Vinteren er udeblevet i år, men tilgæld har der blæst en strid vind det sidste meget lange stykke tid, men idag er der VINDSTILLE !!! – Så er det nu..

Kirsten har andre planer så jeg køre alene mod Gjøl, og lægger mærke til viben på markerne ved Ryåen og kommer lidt i forårsstemning.

Årets første tur til Isbakken, herligt – der er næsten havblik og vandet er krystalklart.

Da jeg når ud til Isbakken kommer der en stor pram forbi med kurs imod Aggersund.
Når man ligger ved Isbakken er sejlrenden kun ganske få meter væk, så jeg fik hilst pænt på kaptajnen ;o)

På turen fik jeg afprøvet mit nye “GPS-legetøj” og kan hermed meget præcist konkludere at min tur fra Gjøl til Isbakken og retur var på nøjagtig 7,92 kilometer.. Så ved vi det ;o)

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Ture 2008. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

