Bunden er nået

Så er det søndag, sidste dag i juleferien, og arbejdet kalder igen fra mandag morgen..
Jeg har de sidste dage sat mig det mål at få listet hele bunden færdig, inden ferien slutter og det lykkedes, endda hurtigere og nemmere end jeg havde forestillet mig.

Inden jeg kunne komme igang skulle jeg dog have indkøbt noget vandfast snedkerlim.. smal sag !! hmm… jeg blev klogere..
Den lokale tømmerhandel anede ikke hvad jeg snakkede om og desuden var det også udsolgt… Båtnakker !!
Videre til den næste tømmerhandel hvor der også var særdeles tomt på hylderne, men det lykkedes dog med fælles hjælp og kreativitet at finde frem til et produkt som jeg kunne stille mig tilfreds med: Danalim – Laminat trælim, D3, 433 denne lim skulle opfylde alle de krav som projektet stiller.. og så igang..

Limen har vist sig at være rigtig god at arbejde med og på trods af min megen lidt opvarmede garage (jeg har vel haft 8-10 grader) har limen ingen problemmer haft med at tørre..
De sidste lister i bunden krævede en del tilpasning men med min specialindkøbte “Bilkahøvl” gik det faktisk utroligt nemt..
Er rigtig fornøjet med det foreløbige resultat.. (er blevet lidt bidt af det :o)

Image Thumbnail Image Thumbnail

På billederne kan man se at jeg ikke har alt for meget plads at gøre godt med i garagen og derfor er det også svært at få taget nogle ordentlig billeder.. Nå – det må vi leve med..

I de næste dage skal jeg igen ud og have handlet lidt ind, jeg mangler nogle køl-lister til for og agter stævnen og så skal jeg have fat i noget epoxy og måske også lige have fat i Egon og snakke lidt om hans erfaring med Epoxyen..

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Værkstedet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

