Isætningssteder

Mit kajak byggeri driller lidt for tiden.. Jeg skulle have været færdig med skroget nu men temperaturen i garagen er altså ikke ideel til Epoxi-arbejde i disse dage, ydermere har jeg været udsat for en blanding som ikke har hærdet ordentligt, det har givet rigtig meget ekstra arbejde – af skade bliver man klog ??

Imens jeg har siddet og ventet på at limmen skulle tørre, har jeg som sædvanlig fulgt lidt med i hvad der røre sig indenfor havkajakporten..
Bl.a. faldt jeg over en link som kajakland har taget initiativ til, tips til gode isætningssteder og overnatningsmuligheder, der kan danne udgangspunkt for gode havkajakture!
Simpelt og effektivt, folk indsender koordinaterne på deres ynglings isætningsssteder, Kajakland lægger dem så på Google map og vupti så har man en kajaktursinspirator…
problemmet er bare at det vist mest er dem øst for storebælt som har været igang..
(ja, ja, ja – jeg skal nok yde mit bidrag)

Således inspireret tænkte jeg at jeg måtte kunne gøre noget lignede for GRK´s medlemmer og andre i denne landsdel som måtte have interessen, så det hermed være gjort:
Vores Isætningssteder
En samling af landgangssteder/isætningssteder som Kirsten og jeg har benyttet os af i de sidste par år.. God fornøjelse..

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Ture 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

