GPS holder

Måske man skulle søge patent ?

Min gamle GPS har udtjent sin værnepligt og jeg har investeret i en ny Garmin Oregon 450, købt på www.marinetorvet.dk
Denne GPS udmærker sig ved at have touch skærm og en menufunktion som er yderst brugervenlig og nem at gå til, og jeg er rigtig tilfreds med den..

I forbindelse med investeringen af det ny legetøj, faldt mit fokus igen på min “GPS-holder”
Jeg har altid følt et behov for at kunne se displayet på min GPS undervejs på turen og jeg har gennem tiden afprøvet mange forskellige “holder løsninger”, men ingen af dem har fungeret 100 % optimalt, men nu jeg tror at jeg har fundet frem til en rigtig fin, billig, enkel, funktionel og ikke mindst, hjemmelavet løsning..

Man tager med højre hånds pege og tommelfinger…
Holderen er skåret ud af et stykke kraftigt plastik, jeg har brugt et stykke kabeldækbånd fra TDC, som lige præcis har de egenskaber jeg søger.
GPS HolderEt par streger med en tusch, skær ud med hobbykniv, buk to gange (med hjælp fra en varmepistol) – og vupti.. et styk GPS holder – og den koster gratis…

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Ture 2012. Bogmærk permalinket.

Et svar til GPS holder

  1. Thomas Nielsen siger:

    Det var da ellers en smart holder. God ide!

Skriv et svar

