Mini pagaj

På mit værksted er der begyndt at samle sig mange stumper cedertræ, for korte til at kunne bruges til pagaj men for store til bare at kassere..
Hvad gør man ligge.. hmmm

Kastetræ… ja – men dem har jeg efterhånden nogle stykker af..

mini-pagajHvad med en mini pagaj til ruletrænning..

Modellen jeg har lavet her, tror jeg er rigtig god til at lege med i svømmehallen..

Den kan bruges som kastetræ og til “Butterfly rul”, tror jeg den er som skræddersyet til..

Mørk cedertræ, fyr og askeforstærning i enderne
74 cm lang og 8 cm bred

Der efterhånden mange ting jeg skal have testes i svømmehallen – glæder mig !

 

 

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Værkstedet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

