DGI Havkajak Festival 2015

I min funktion som formand for Gjøl Ro & Kajakklub blev jeg i sommers spurgt om GRK kunne tænke sig at byde ind som vært ved et af Hajkajakroernes træf.
Jeg undveg behændigt at svare entydigt på spørgsmålet idet jeg ikke havde nogen som helst ide om at klubben kunne magte en sådan opgave, dels på grund af den begrænsede plads vi har til rådighed omkring klubhuset og dels var jeg i tvivl vi kunne skaffe frivilige hænder nok til sådant et event.

Efter at have tygget lidt på det i stykke tid, voksede der en ide frem som gik ud på at lave et mindre havkajaktræf,  hvor vi selv kunne kontrollerer hvor mange deltagere vi ville lukke ind på Gjøl Havn og selv bestemme hvordan træfprogrammet skulle se ud.
Fru Rasmussen, vores gode klubkammerat Flemming Eriksen og jeg selv, blev hurtigt enige om at forsøge os med ideen og fik hen over julen og ind i Januarmåned strikket et rigtig spændende træfprogram sammen – hvis vi da selv skal sige det…

Derfor er vi stolte at kunne inviterer Havkajakroerer fra hele landet til Havkajak Festival på Gjøl i week-enden 5, 6 og 7 juni 2015.

side1-1For 495 kr får man:
– lov at sætte sit lille telt op på havnen
– frie toilet og badeforhold
– 2 x morgenmad (lørdag og søndag)
– 1 fest middag (lørdag aften)
– foredrag fredag og lørdag aften
– fri deltagelse i diverse workshops alle tre dage- Guidede ture i GRKs lokale rofarvand
– og sidst og ikke mindst masser af frisk luft

Du kan downloade hele programmet her:
DGI Havkajak Festival 2015 – Invitation

Vi glæder os til at se dig…

Vil du vide mere så sig endelig til – jeg er projektets kontaktperson…

 

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Ture 2015. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

