Garage salg…

Fru Rasmussen og jeg har beluttet at rydde lidt op vores Havkajaksamling og skille os af med nogle af vores kajakker som vi ikke får brugt mere..
I øjeblikket har vi 6 styk, og det er måske lige i overkanten ;o)


Valley Aquanaut – ER SOLGT
Min gamle kajak, Valley Aquanaut LV (PE) som jeg købte i 2008, har jeg været rigtigt glad for, men den har nu desværre ligget i 2-3 år uden at have været på vandet.
Jeg havde egentlig besluttet mig for at beholde den, men da jeg kan se at jeg ikke får den brugt, giver det mere mening at sælge den så en anden kan få glæde af den.
Aquanaut´en har i mange år, været særdeles populær og er en allround havkajak med supergode egenskaber som imødekommer både begynderen og den mere øvede roer.
Der er god pakkeplads i lugerne til en telttur med oppakning.
Da jeg er forholdsvis høj 187 cm / 90 kg var aquanauten det perfekte match for mig.
Kajakken fremstår som brugt, men er OK
Pris 7.000 kr

Valley Avocet – ER SOLGT
Kirsten gamle Valley Avocet (PE) har lidt samme skæbne som min. Den har også ligget i 2-3 år uden at være på vandet og ligger nu også bare og optager plads..
Avocetten er det man på godt dansk kan kalde en “Tøsekajak” forstået på den måde den er bygget til den mindre og lettere roer og det er mange gange typisk piger som køber den. Kirsten og jeg har efterhånden prøvet rigtig mange forskellige kajakker og vi er begge to 100 % enige om at Valley kajakkerne er dem vi sidder bedst i.
Kajakken fremstår som brugt, men er OK
Pris 7.000 kr 

Om Henrik Juul Rasmussen

Stationsvej 12, Biersted 9440 Aabybro Tlf: 21 20 81 70 ras@one2.dk
Dette indlæg blev udgivet i Udstyr og teknik. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

